Monday, December 5, 2011

Slot Cinta Elysa di TV3


 Psst..psttt...!

Aku bengang betol last week.Punya la excited tunggu Cinta Elysa kat TV3, hari Selasa, skali... dia pi tayang perhimpunan merah putih plak! Aku tak tau la malaun mana dlm TV3 tu yg jadik kambing itam pi tuka rancangan yg lg byk leh kaut keuntungan tu dgn rancangan perhimpunan x berpekdah tuh.. Aku tau la dema nak berpolitik tp jgn la kacau kebahagiaan aku..adoiiii la.. aku pun bayar bil letrik jugak.

Hang nak berpolitik hang berpolitik la sowang2, jgn kaco owang len! Dah la slot Berita Utama kul 9mlm tu dia dah pi tibai half an hour utk liputan perhimpunan dia. Owang nak tau update dunia luar pun payah!

Aku menyampah betul bila rancangan kegemaran aku ditukar ganti. Dah la xde notis awal plak tu. Tup tup..eh xde arini???? iklan punya la berkali2 sehari.. Aku ni jarang nak layan citer bersiri..nak plak klu siri melayu..tp bila aku dah syok melayan, ade je jembalang tanah yg pi kaco! Last week sib bek la kat channel Cinemax tu ada citer Supernova. Frust x dpt tgk Cinta Elysa, layan la Supernova..

Harap-harap Cinta Elysa ada le esok. Derang patut topup jadi 2 hours straight sb ganti last week punya slot. Siar 2 episod terus esok!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... -----LINK WITHIN-------- -----TIK TOK TIK TOK-----

-----TIK TOK TIK TOK----- -----WELCOME TO MY BLOG-----

-----WELCOME TO MY BLOG-----